Cégnév: H Szerszám Kft.
Cím: 8200 Veszprém, Budapest út 17.
Telefon: +36 88 404 303
Fax: +36 88 404 303
E-mail: admin@hszerszam.hu
Ügyintéző: Stáll József
Adószám: 10425040-2-19
Cégjegyzékszám: 19-09-001057
Székhely: 8200 Veszprém, Budapest út 17.
Bejegyző bíróság: Veszprém Megyei Cégbíróság
2. A Kosár modulnál megnézheti az Ön által kiválasztott termékeket, valamint az árat és az értéket.
3. A "Kosár" gombra kattintva bármikor megtekintheti a Kosár részletes tartalmát!
4. A mennyiség módosítását átírással, és a „Mennyiség frissítése” gombra kattintással végezheti el, illetve a tételek törlésére is van lehetőség.
2. Az adatai megadása után megrendelheti a kiválasztott terméket/termékeket. (A megadott adatok módosítására van lehetőség a legutolsó lépésig, a megrendelés elküldéséig!)
3. Ellenőrizze az adatokat!
4. Válassza ki a fizetési módot.
5. Az "Opcionális megjegyzés a megrendeléshez" rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit.
6. Ezután már csak a megrendelés elküldése van hátra. A „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása után az Ügyfél egy automatikus e-mailt kap visszaigazolásként, melyben megtalálja a megrendeléssel kapcsolatos összefoglaló információkat, és tájékoztatást kap arról is, hogy "Ez egy automatikus üzenet, amely a megrendelés beérkezését jelzi rendszerünkbe, és nem minősül az ajánlattétel elfogadásának.". Az automatikus visszaigazoló e-mailben ismét áttekinthetők a szállítási feltételek, illetve csatolt PDF fájlként elküldésre kerül az ÁSZF, mely így elmenthető, kinyomtatható. A megrendelés elfogadásáról, az ajánlattétel megerősítéséről egy külön üzenetben tájékoztatjuk a fogyasztót!
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket, illetve a Szállítási feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A fogyasztó a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és megrendelése – az ajánlattétel jelen ÁSZF szerinti elfogadása, megerősítése esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. A fogyasztót az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a fogyasztó megrendelését, ajánlatát a Vállalkozás 48 órán belül nem fogadja el, erősíti meg, akkor a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttsége alól, illetve élhet az elállási jogával is.
Miután a Szolgáltató áttekintette és feldolgozta a megrendelést, szükség esetén a Szolgáltató ügyintézője felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel az esetlegesen felvetődő kérdésekkel kapcsolatban, illetve szükség esetén a kiszállítás várható időpontjával kapcsolatban. A fogyasztók számára a Szolgáltató külön megerősíti a megrendelés (ajánlattétel) elfogadását. A kiszállítás a Szállítási feltételekben leírtaknak megfelelően történik, melynek részletei szükség esetén az ügyintéző és az Ügyfél közötti kommunikáció során még egyszer egyeztetésre kerülnek. A termékek kiszállítása átlagosan 72 órán belül megtörténik. A Szolgáltató a raktáron található termékeket 24 - 48 órán belül igyekszik kiszállítani, de természetesen technikai okokból kifolyólag, illetve az Ügyféllel történt egyeztetésnek megfelelően hosszabb szállítási idő is előfordulhat. Azokat a termékeket, melyek a rendeléskor nincsenek készleten, a Szolgáltató igyekszik 3 - 4 napon belül kiszállítani, de ilyenkor a kiszállítás akár 1 hétnél hosszabb időbe is beletelhet, ezért a szállítás idejével kapcsolatos pontos információt a Szolgáltató csak az Ügyféllel történő egyeztetés során tud biztosítani.
2. Átutalás (Csak előzetes megállapodás alapján lehetséges.)
3. Előreutalás (Az összeg előre történő átutalása e-mailben vagy faxon küldött bizonylat alapján.)
Ilyen esetekben az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért, a weboldalon megjelenő képekért (a feltüntetett képek helyenként illusztrációk), előre nem kiszámítható árváltozásokért (hirtelen árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) a Szolgáltató felelősséget nem vállal! Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. Ilyen esetek fennállásakor, illetve nyilvánvaló és egyértelmű adminisztrációs hiba esetén a Szolgáltató a tranzakció lebonyolításától (a megrendelt termék leszállításától) a fogyasztó megfelelő tájékoztatásának biztosítása mellett jogosult visszalépni! A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár (a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek). Ha a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ideértve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a fogyasztó elállhat vásárlási szándékától. Vásárlót ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti.